顯示具有 亞洲盃 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 亞洲盃 標籤的文章。 顯示所有文章

2013年11月20日 星期三

AFC Asian Cup 外圍賽 香港0:2烏茲別克


去左睇香港隊對烏茲別克
如果贏的話
出線形勢就會大好
不過事實的確唔會咁順利

開波就比人壓著來攻
不過
烏茲別克比不上阿聯酋
沒有阿聯酋的速度和技術
多數還是落或傳中
但雖然如此
香港隊已經很吃力
根本沒有反擊機會

其實看了好多場
香港的死症還是沒有改變
實在所限
根本沒有甚麼好發揮
剩下的
就只有不想輸的決心

不過半場尾段差點失守
結果技術性阻止了單刀
雖然沒有輸掉十二碼
但紅牌還是出現了
好在力保不守

不過下半場的形勢更加凶險
連控球機會都沒有
不斷只靠世界級門將來救全隊
打得非常熱血
整個球場都升溫起來
但到了最後十分鐘
還是無法頂了下去
最終輸兩球

不過今場波的確值得讚賞
對面烏茲別克並沒有顯示西亞一異的插水戰術
整場波都很流暢
而且港隊拼到最後也令人欣慰
雖然輸掉了比賽
但贏了掌聲

不過今天叫得特別厲害
就黎斷氣
把聲沙晒
哈哈

2013年10月16日 星期三

AFC Asian Cup 外圍賽 香港0:4阿聯酋


亞洲杯外圍賽
香港對阿聯酋
其實一直都沒有看這種賽事
但剛好這陣子同事的朋友原來會入場睇港甲

上面睇傑志氣氛不錯
今次繼續入場
雖然兩場都係輸波收場
影響心情
但著實不錯
偶爾這樣支持一下香港
的確是一件不錯的事
偶爾
還可以宣洩一下
真的不錯
所以
以後有這種比賽
有時間的話
就一起看吧
真好
我就是想有這樣的伙伴

其實講實事真係唔夠揪
賽前都係諗住死守守和
上半場初段仲可以
但速度上真係唔夠黎
一下直線單刀咁就玩完
其實睇左好多場
不管係港隊定係港甲
分波走位真係唔掂
淨係識比長傳
無直線無過頭波無單刀
落底傳中質素都係無
真係唔掂
本身身型已經輸
再輸埋體能同技術
正宗係無得贏
只能靠拼勁
可惜後面又成日誤傳
相當蝕氣
只有門將是世界級
其實弱隊就應該打反擊
但港隊就淨係識比人反擊
真係唔知個戰術到底係點
唯有慢慢再黎過啦