三年前買過雪糕月餅
叫做幾新奇特別
不過都係玩下算
其實一路以黎
屋企的月餅必然是大班同榮華
但我又想特別一點
今年托同事買左盒半島月餅
八舊迷你月餅
二百二又唔算話好貴
包裝唔錯
係街都見唔少人拎住
卓頭野
今年就持左呢盒野番屋企
雖然都係傳統月餅
但起碼唔再是傳統的餅家
過下口癮
唔錯
2013年9月10日 星期二
2013年9月9日 星期一
Riddick 星獸浩劫
劃位時
是完全沒有已買的位置
也就是所謂的包場
原本我都以為係
不過最後有三個人入左場
即係成場戲總共有五位觀眾
而這裡是imax
是我看過最少觀眾的一套電影
的確唔係幾正常
因為起碼
我在imdb看見都有超過七分的評分
理應
不是咁離譜的電影
我得承認我都電影沒有認知
所以這個分數的確是我進場的指標
因為早場
所以八十蚊的imax戲飛也算吸引
所以還是入場了
整套電影對我黎講就係無頭無尾
一開始
我以為就是在異星球的求生戰
因為片頭幾幕戲都拍得幾有氣氛幾刺激
如果是這樣的話還好
可是到了後來
卻變成了人和人的戰鬥
變成異形的發展
完全係搵戲做的感覺
無端端話主角係王
然後被背叛
然後無端端又話主角係通緝犯
再無端端仲有個人話佢殺左自己個細
呢個背景真係睇到想死
完全唔知想點
而且整個可以同故事係無關係
他係唔係王對故事無影響
而他係味殺左人個仔亦可以無影響
成型人應該唔識佢
但聽到佢個名又可以淆底
結果故事到了尾段
就最後完全全就是異形困獸鬥的格局
可惜了故事
也可惜了整個世界
明明可以畫好多異獸出黎
但黎黎去去就係得狗同怪物
然後到了結局都沒有解釋過所有事
上番船就大結局
又完完全全係續集feel
真係睇到一頭煙
九唔搭八咁
番到去先做番個research
原本呢集係第三集
咁一切都可以有解釋了
但中文名叫星獸浩劫
英文名叫riddick
點都聞唔到有續集的味道嘛
如果有早知道原來呢套係續集電影
大概我都會因為未睇過前兩集而唔入場了
2013年9月6日 星期五
網上日記
從此以後
我就再沒有網上日記了
XANGA改版來後
就變成了有錢有日記的生活
以往的記錄
我不志在
反而所以日記都在我的電腦內
可是沒有能夠放上網
這才是個問題
沒有了XANGA
大概
我的日記從此不再上載到網絡
從久遠之後
因為覺得自己寫的日記很無聊
就閉關了一段時間
後來復出感覺真的有點不同了
但和現在不同
現在是被迫閉關
完全不同
我還不想結束
但已經被結束
不想找個新的避難所
所以
就這樣消失吧
我就再沒有網上日記了
XANGA改版來後
就變成了有錢有日記的生活
以往的記錄
我不志在
反而所以日記都在我的電腦內
可是沒有能夠放上網
這才是個問題
沒有了XANGA
大概
我的日記從此不再上載到網絡
從久遠之後
因為覺得自己寫的日記很無聊
就閉關了一段時間
後來復出感覺真的有點不同了
但和現在不同
現在是被迫閉關
完全不同
我還不想結束
但已經被結束
不想找個新的避難所
所以
就這樣消失吧
2013年9月4日 星期三
40號
自從巴士重組之後
我又從42C回到了40號
記得一開始入到來深圳灣的時候
有很大段時候都在坐40號回家
而這一架40號是架很痴線的巴士線
除了路程兜很遠
完全跟著地鐵沿線走之外
仲要班次完全唔準時
要有等上半小時的覺悟
最大的問題還是明明是長途巴士
卻竟然還有熱九的存在
在夏天的晚上看到遠遠的熱九走過來簡直就是一個惡夢
所以真的很討厭這一條路線
可是更加唔著坐地鐵
所以就只有這一條路
唔知由幾時係青衣開始上堂
上下堂都坐42C
然後發現原來42C都會經過荃灣
雖然離地鐵站很遙遠
但上龍翔道唔經長沙環石夾尾真的很正
而且很多車很快有一班
缺點就是人多同站遠而已
但因為對比40號真係無得輸
所以就變成一直坐42C回家
直到上星期
知道40號重組
不再經過長沙環等地
由荃灣到九龍灣都大約是半小時左右
和以往簡直是差天共地
而且就在地鐵站附近
又因為不再到達舊城
乘客不多
新40號簡直就係42C同舊40號的合體
唯一苦了要從深水步到觀塘的人
自此就再沒有巴士來回這兩方
不過對於我住九龍灣的人來說還有6D可搭
所以基本沒有影響
就只怕6D會變得很爆上唔到車
不過而家倒是大幅改善了我的回家時候
大約七點三就到了
很準時
不錯
我又從42C回到了40號
記得一開始入到來深圳灣的時候
有很大段時候都在坐40號回家
而這一架40號是架很痴線的巴士線
除了路程兜很遠
完全跟著地鐵沿線走之外
仲要班次完全唔準時
要有等上半小時的覺悟
最大的問題還是明明是長途巴士
卻竟然還有熱九的存在
在夏天的晚上看到遠遠的熱九走過來簡直就是一個惡夢
所以真的很討厭這一條路線
可是更加唔著坐地鐵
所以就只有這一條路
唔知由幾時係青衣開始上堂
上下堂都坐42C
然後發現原來42C都會經過荃灣
雖然離地鐵站很遙遠
但上龍翔道唔經長沙環石夾尾真的很正
而且很多車很快有一班
缺點就是人多同站遠而已
但因為對比40號真係無得輸
所以就變成一直坐42C回家
直到上星期
知道40號重組
不再經過長沙環等地
由荃灣到九龍灣都大約是半小時左右
和以往簡直是差天共地
而且就在地鐵站附近
又因為不再到達舊城
乘客不多
新40號簡直就係42C同舊40號的合體
唯一苦了要從深水步到觀塘的人
自此就再沒有巴士來回這兩方
不過對於我住九龍灣的人來說還有6D可搭
所以基本沒有影響
就只怕6D會變得很爆上唔到車
不過而家倒是大幅改善了我的回家時候
大約七點三就到了
很準時
不錯
2013年9月1日 星期日
XANGA 和 YAHOO BLOG
最爆的事
莫過於係得知xanga同yahoo blog都會消失的事
先講xanga
我第一個網上日記係放係know me more既
當時同其他中學生一樣
寫日記放上網係一種潮流
那已經
係九年半前既光陰了
雖然說日記係我會考後開始寫
但感覺網上日記的確改變了我
開始每天寫日記的習慣
大概係一年後
know me more慢慢收皮
而xanga興起
就將日記搬了過去
直到現在
日記係我既一部份
雖然已經唔再興呢樣寫
亦唔會再人睇
但我還是習慣擺上網
因為除左好耐以前無再關係既同學之外都再無公開過
唔擔心比人見到私人事
所以更加無所謂咁放上去
然後xanga對我的存在
已經係八年幾既事了
話短實在唔短
八年幾的日記話無就無
雖然話都唔係比人睇
但放上網係我既習慣
習慣被斷
痛並唔會好痛
但卻會好遺憾
就好似同一個女仔有緣無份咁
雖說話係改版
但改成點真係無人知
幾點會真結束無人知
一個時代
大概也到了盡期
好可惜
另一個要結束的是yahoo blog
呢個消息比較震盪
雖然時間較短
但呢個係實實在在既一個blog
由於我會耐唔耐貼下生活相上去
正所謂傾計有相有計傾
呢個係我活生生的人生
xanga要消失的事
我一笑置之
但上上下自己個blog然後見到左上角埋字之後
忽然爆了幾句粗
就好似一個朋友選擇了絕交的感覺
那不是傷心和遺憾
而是一種憤怒
同樣地
呢個yahoo blog我無比熟人知道
因為真係我既人生
我既人生係消極係悲觀
係會睇唔起別人既
工作的事
家庭的事
不快的事
我會在日記中抽一段放上去
所以blog還是很私人
唔識的人
因為大家唔會係現實中相遇
即使相遇了也不會認得
所以
放上網用上我的真實照片我也會覺得問題不大
我平時會寫好多野
打完機
睇完電影電視動畫
還是買了一樣新玩具新波衫
樣樣種種我都會寫一下感想
有時候就會將這些東西放上去
所以叫做blog
而不是日記
因為一段文字並不等於一天的生活
所以才叫做blog
就像看字裡人間說
右的意義實在很深奧
我覺得
blog的意思也很深奧
blog是和自己生活有關的文章
不正式也不正統
擁有自我和感情
主觀到不行的文字
四年多後
貼了六百幾篇東西上去
這也是我生活的一部份
但如果要放在google的話
大概我的私隱就要結束了
然後除了這兩家
我也不知道如何可以找到一個咁大咁方便既平台
然後我一直都想唔到要執既理由
人流雖然少了
但至少像我去台灣前
上yahoo blog可以search一堆近期到過台灣旅行的人
還可以上去抄襲一下旅行的目的地
可以看一看自己將會到達的旅館的模樣
我覺得是很重要的東西
所以才覺得非常失望
失望透了
莫過於係得知xanga同yahoo blog都會消失的事
先講xanga
我第一個網上日記係放係know me more既
當時同其他中學生一樣
寫日記放上網係一種潮流
那已經
係九年半前既光陰了
雖然說日記係我會考後開始寫
但感覺網上日記的確改變了我
開始每天寫日記的習慣
大概係一年後
know me more慢慢收皮
而xanga興起
就將日記搬了過去
直到現在
日記係我既一部份
雖然已經唔再興呢樣寫
亦唔會再人睇
但我還是習慣擺上網
因為除左好耐以前無再關係既同學之外都再無公開過
唔擔心比人見到私人事
所以更加無所謂咁放上去
然後xanga對我的存在
已經係八年幾既事了
話短實在唔短
八年幾的日記話無就無
雖然話都唔係比人睇
但放上網係我既習慣
習慣被斷
痛並唔會好痛
但卻會好遺憾
就好似同一個女仔有緣無份咁
雖說話係改版
但改成點真係無人知
幾點會真結束無人知
一個時代
大概也到了盡期
好可惜
另一個要結束的是yahoo blog
呢個消息比較震盪
雖然時間較短
但呢個係實實在在既一個blog
由於我會耐唔耐貼下生活相上去
正所謂傾計有相有計傾
呢個係我活生生的人生
xanga要消失的事
我一笑置之
但上上下自己個blog然後見到左上角埋字之後
忽然爆了幾句粗
就好似一個朋友選擇了絕交的感覺
那不是傷心和遺憾
而是一種憤怒
同樣地
呢個yahoo blog我無比熟人知道
因為真係我既人生
我既人生係消極係悲觀
係會睇唔起別人既
工作的事
家庭的事
不快的事
我會在日記中抽一段放上去
所以blog還是很私人
唔識的人
因為大家唔會係現實中相遇
即使相遇了也不會認得
所以
放上網用上我的真實照片我也會覺得問題不大
我平時會寫好多野
打完機
睇完電影電視動畫
還是買了一樣新玩具新波衫
樣樣種種我都會寫一下感想
有時候就會將這些東西放上去
所以叫做blog
而不是日記
因為一段文字並不等於一天的生活
所以才叫做blog
就像看字裡人間說
右的意義實在很深奧
我覺得
blog的意思也很深奧
blog是和自己生活有關的文章
不正式也不正統
擁有自我和感情
主觀到不行的文字
四年多後
貼了六百幾篇東西上去
這也是我生活的一部份
但如果要放在google的話
大概我的私隱就要結束了
然後除了這兩家
我也不知道如何可以找到一個咁大咁方便既平台
然後我一直都想唔到要執既理由
人流雖然少了
但至少像我去台灣前
上yahoo blog可以search一堆近期到過台灣旅行的人
還可以上去抄襲一下旅行的目的地
可以看一看自己將會到達的旅館的模樣
我覺得是很重要的東西
所以才覺得非常失望
失望透了
激戰
電影來到第三周
我才入場欣賞
不管是祟洋還是祟洋的心態
始終外語片才是我的首選
聽得懂與聽不懂之間
那種灰色我覺得是一種藝術
是一種感覺
並不是說粵語片不是一種藝術
沒有感覺
只是外國的月亮特別圓
格離飯香
熟悉的廣東話中
帶有一種生硬
粗皮
近年來的粵語片
還經常性是要夾雜一點普通話
明明是一個香港人的故事
還甚麼身邊全部都是講普通話的人呢
破產的富二代講普通話
寄居的同屋人講普通話
連拳館的教練都係講普通人
事實上
的確是有一點不爽
但徒弟很努力
同屋人又唔錯
電影也好看
算了算了
過氣拳王的故事
其實很多電影都有
不過這套夠地道
而且我只是看口啤和張家輝才入場
事實全無認知
所以我認為是一種新鮮
一種現像
整套電影就是圍繞著過氣拳王發生的日常發展
不過父子情夠好到位和母女的日子漸漸改變了自己
而且望著徒弟的堅持
自己也產生了一種思念
自己從前出賣了自己
現在
終於可以決心再次投入
不只是為了自己
而且為了自己在新地方新認識的人
文戲拍得好
動作場面更加不錯
激戰最大的宣傳大概就是張家輝的肌肉
成為了一種潮流
而彭于晏和安志杰都是很正的
MMA是綜合格技
除了出拳出腳
還可以用摔技
鎖技等
埋身時的表情尤其精彩
而且音樂和剪接都做得很好
感情表達方式又夠自然
整體就是文武相全的電影
而且夠熱血
也真的難怪得到多方的讚賞
造就我今天的進場
更而且
激戰令我對林超賢有點改觀
如往玩開的槍戰駁火劈友
很多到了結局都是些過火的情節
反而這一套激戰收尾收得很好很完整
片尾位仲還一張張後日談的照片
非常溫馨
如此設計
真係一絕
非常唔錯
我也看得非常之投入
舟を編む 字裡人間
總覺得導演真的很厲害
可以將這樣無聊的故事
拍得如此細膩
學習和溝通
全部都是字間發生的事
然後我看到的
是一個人生
從文字組成的人生
感覺到
彷彿可以觸及的世界
我就是喜歡這種慢熱
就像意大利波一樣
喜歡祂的傳統
喜歡祂的氣味
感情
就應該是這樣淡而長
或者並不現實
可就是這樣的不現實
才叫人著迷
總編輯也很厲害
聽著他雄渾的聲線
真的如同看到文字一般
威嚴
親切
彷彿所有的情感都眾在一起
所以很厲害
而且他的人生
是整套電影最感人的地方
所以特別深刻
即使年老
還可以很潮的與時並進
真的很可敬
可惜就是可惜
就是這種遺憾
令電影更加完整
訂閱:
文章 (Atom)


